Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg reiser til køben for min første inseminasjon imorgen (søndag) skal insem på mandag, men må overnatte pga lang reiserute noen andre som skal nedover da?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 hei. jeg driver å tester nå og venter på EL, muligens kommer den i morgen, men jeg reiser da ikke ned før mandag. har du fått EL i dag, siden du reiser i morgen? Hvis så, holder det da å insemineres mandag, `?? lurer fordi, hvis testen min er positiv i kveld får ikke jeg dratt i morgen pga jobb, men holder det da å insemineres mandag?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 HEI jeg har vært å bli scannet et par ganger og skal bruke EL-sprøyte jeg. Synes det er mye enklere enn reggløsningstester, så akkurat det vet jeg ikke... :/ folikkelen min var på 15mm på tors og jeg skal da insem på man! håper du får pos test da det klaffer best for deg og at vi begge får full klaff på 1. forsøk
angelica-s Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Ok:) ja håper på full klaff på første forsøk på begge...hadde vært kjekt:) da kan vi jo følge hverandre opp litt...i den laaaaaange ventetiden som kommer mot å ta graviditetstest:)
Vivre Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg skal til Nordica mandag, drar med båten i ettermiddag :-) Hvor skal du?
ønsker1til Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg skal til nordica er veldig spent altså!! det blir en spennede ventetid etterpå.. idag må jeg vel bare tusle rundt i køben og se på julegatene jeg er ikke kjent der i det hele tatt så jeg bestilte bare et billig hotell. idag hørte jeg at hotellet ligger i horegaten/skumlegaten, hehe!! litt vittig da..billigste hotell i den værste gaten!! nå må jeg pakke ferdig, for jeg drar om en time
ønsker1til Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 jeg har kl 12.00 lilla kåpe, blått skjerf og brun veske
Vivre Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 ....flott, da sees vi på venterommet tenker jeg :-)
lubbeline Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 Hei:-)...er ikke spes skummelt selv om det ligger i nærheten av horestrøket...maange hoteller der...og jeg har bodd i en av sidegatene for noen år siden....bodde på Absalon anneks nå sist jeg var der...helt greit..god tur da:-)...og lykke til til begge;-)
Tjorven1 Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Søren! Jeg var der 13.15 - alså rett etter dere. Hmmm det var så mange i gangene der da, jeg hadde brun dunjakke, brunt hår.. Håper jo det var lykke dagen, og at vi får den beste nyttårsgaven, ever!
ønsker1til Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 JEG OOOOOOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGG!!!!! Lykke til til alle sammen!! jeg må vente til lillenyttårsaften med å teste!! er såååå spent
Vivre Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Hei Singel og babyplaner, Hyggelig å prate med deg på venterommet og bussen :-) Håper du hadde en bra tur hjem, vi koste oss på båten og kom hjem i dag tidlig. Masse lykke til - håper det lykkes for deg på første forsøk :-) !!!!!
ønsker1til Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Hei VIVRE så koselig hilsen!!! tusen takk, og masse lykkeønskninger til deg også!!!!! Det var veldig koselig å treffe deg Jeg rakk såvidt å hive i meg maten på flyplassen, så det var bra jeg dro når jeg dro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå