Gå til innhold

Influensa, brystbetennelse eller begge deler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden torsdag kveld har jeg hatt feber som har hoppet opp og ned mellom 37,7 og 38,7. Føler meg innimellom nesten frisk, mens av og til klarer jeg nesten ikke å stå oppreist. Jeg har vondt i hele kroppen, men smertene jeg har i puppene (særlig den ene og der kjenner jeg en grusomt vond "klump") er nesten uholdbare. Har vært øm i puppene siden mini kom til verden for 8 uker siden, men dette er noe helt annet!! Men som sagt, jeg har jo vondt i hver eneste celle i kroppen... Sambo mener vi må dra på legevakten, men orker ikke tanken på å sitte der halve dagen. Noen som har noen råd? Spiser paracet, men hjelper bare litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pump denn vonne puppen ofte- det er kanskje en tilstoppet melke gang- det høres sånn ut som du forklarer det..

og maser den i dusjen.

Skrevet

Takk for svar!! Jeg jobber med saken! Legger varmeflaske på før jeg skal amme og ammer konsekvent på den forferdelige puppen. Pumper begge i tillegg for å prøve å tømme helt. Håper bare det hjelper fort, for nå orker jeg ikke å føle meg så udugelig lenger... Orker jo omtrent ikke å ta meg av gutten min :-(

Skrevet

bare gå til legen hvis det ikke er vekke innen mandag- da kan det være noe annet-

gikk fort over for min del- bare et par dager..

Skrevet

høres ut som tilstoppede melkeganger ja! Har hatt likens som deg dessverre. Pump det vonde brystet og masser klumpen... Dra liksom ned mot brystvorta..

jeg måtte ha antibiotika for å bli bra... Tror kanskje du er på vei til å få brystbetennelse, ring legen å hør hva han mener:)

God bedring!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...