Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det hjemmelaget lasagne! mmmmm :) Har gledet meg i flere dager!!!

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig taco, men gubben jobber og jeg aner ikke når han kommer hjem. Vet ikke om jeg "gidder" å lage taco til meg selv og 3 unger!!

Skrevet

Vi ha spist allerede vi. spiste chicken curry som mor har kokkelert sammen=) var kjempegodt da! i kveld blir det nok potetgull og mozell til bad santa=)

Skrevet

Først håndball.

Deretter jente fest med cider, tyrkisk-pepper og røyk;D Mmmmm.....

Skrevet

Blir bakt potet her i kveld :D

Skrevet

Vi skal til mamma og pappa og spise hjemmelaget pizza..Gleder meg!!

Skrevet

Hjemmelaget pizza... i dag er det varianten "pølsepizza" som fikk flest stemmer ...hehe ....

(Gubben og jenta vår stemte for ... dermed ble jeg nedstemt ...hihi)

Skrevet

Vi skal ut å spise med venner i kveld, vet ikke hva jeg skal velge fra menyen. ;o)

Skrevet

wok:)

Skrevet

Pinnekjøtt! har invitert til et lite julebord, sjokoladefondant til dessert og så skal jeg drikke for første gang siden 3. mars....Håper ikke jeg sovner halv ni, he he...;-)

Skrevet

Mye godt på menyen her, ja :) Nå er jeg endelig ferdig med å lage lasagnen, så da er den klar til å settes i ovnen så fort lillemor er i seng.

Kos dere alle sammen!

Skrevet

Det blir vanlig lørdagsbiff her, så snart gullet er i køya. Sulten!!!

Skrevet

Vi skal ha pepperbiff, pommes noisettes og bernaisesaus. Mmmm

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Akkurat nå holder samboeren min på å lage hjemmelagd pizza!! nami:-)

Skrevet

Vi har nettopp spist taco og nå sitter jeg og gomler på søpledynga-sukkertøy. Endelig begynt å få litt matlyst igjen.....:)

Skrevet

Heldiggriser!

Eg har satt på ei kanne kaffi og skal "kose" meg med ei skikkelig tjukk skulebok.

Skrevet

Mannen holder på å lage biff og fløtegratinerte poteter..mmmm. Skal bli godt, er lenge siden sist. Han lager, uten tvil Verdens beste fløtegratinerte poteter:-)

Skrevet

nesten hjemmelaga pizza hehe,bunnen er bare til å rulle rett på plata med bakepapir under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...