Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fremdeles sex?

Jeg er så lite kåt som du får meg til å bli. Samt igjenngrodd av hår nedentil at sex er uaktuelt for meg?

Kun jeg som er nonne for tiden , eller?

Får dere gangspærre?

Jeg får så sinnsykt med gangspærre at jeg klarer nesten ikke gå-......

En shopping dag på byen , i 3 timer , så trenger jeg nesten rullestol..

Kun jeg som fikk bekymringer på kjøpet da jeg ble gravid?

Redd for alt jeg...

Klem tjukka :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer nesten ikke gå? Høres ut som bekkenløsning spør du meg...

Jeg er sykemeldt av bekkenløsning. Utrolig vondt - og du bør bare ta det med ro så du ikke blir verre. Ta det opp med jordmor eller lege. Du har krav på fysioterapi en gang i uken om du har bekkeløsning med gangvansker...

Skrevet

Akkurat det med sex er veldig opp og ned som dagen er lang! Kan gå i flere uker å ha helt avsmak for det, og plutselig sier det PANG så kommer lysta kasta på meg...:o)

Da kan den henge i noen dager, og så blir det borte igjen. Skuffende i grunn, for sex er så godt...:o)

Jeg prøver å stelle meg der nede jeg da, tar det på feelingen liksom. Orker ikke at det skal gro igjen der nede, ikke når jeg har så mye utflod som jeg har- ser for meg at det klistrer seg i håra og jah... EKKELT!!

Da går jeg heller rundt med kuttsår på musa...FNIS!!

Jeg å har gangsperre noen ganger. Trenger ikke ha gjort noe særlig for å få det heller, men ja det er sinnsykt vondt!!

Tror ikke det er bekkenløsning, for det sitter jo ikke i hele tiden. Skal høre med jordmor neste gang jeg skal dit. Det er ikke plagsomt annet enn når det sitter i liksom.

Håper du slipper å ha det så ofte da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...