Marit82 Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Har dere fremdeles sex? Jeg er så lite kåt som du får meg til å bli. Samt igjenngrodd av hår nedentil at sex er uaktuelt for meg? Kun jeg som er nonne for tiden , eller? Får dere gangspærre? Jeg får så sinnsykt med gangspærre at jeg klarer nesten ikke gå-...... En shopping dag på byen , i 3 timer , så trenger jeg nesten rullestol.. Kun jeg som fikk bekymringer på kjøpet da jeg ble gravid? Redd for alt jeg... Klem tjukka
UngVoksen-over termin Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Klarer nesten ikke gå? Høres ut som bekkenløsning spør du meg... Jeg er sykemeldt av bekkenløsning. Utrolig vondt - og du bør bare ta det med ro så du ikke blir verre. Ta det opp med jordmor eller lege. Du har krav på fysioterapi en gang i uken om du har bekkeløsning med gangvansker...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Akkurat det med sex er veldig opp og ned som dagen er lang! Kan gå i flere uker å ha helt avsmak for det, og plutselig sier det PANG så kommer lysta kasta på meg...) Da kan den henge i noen dager, og så blir det borte igjen. Skuffende i grunn, for sex er så godt...) Jeg prøver å stelle meg der nede jeg da, tar det på feelingen liksom. Orker ikke at det skal gro igjen der nede, ikke når jeg har så mye utflod som jeg har- ser for meg at det klistrer seg i håra og jah... EKKELT!! Da går jeg heller rundt med kuttsår på musa...FNIS!! Jeg å har gangsperre noen ganger. Trenger ikke ha gjort noe særlig for å få det heller, men ja det er sinnsykt vondt!! Tror ikke det er bekkenløsning, for det sitter jo ikke i hele tiden. Skal høre med jordmor neste gang jeg skal dit. Det er ikke plagsomt annet enn når det sitter i liksom. Håper du slipper å ha det så ofte da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå