0034600739344 Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 sitter her ig leser og ser at jeg faktisk ikke er den eneste som har en mann som ikke er klar for baby enda.....det føles nemlig slik mang ganger siden ALLE vennene være både mine og hans blir gravide om dagen. han vil at vi skal vente til vi har ALT i orden, og det vet jeg kommer til å bli lenge til, han har sakt at han kunne tenkt seg å bli pappa når han blir 30 men hvis han skal ha alt i orden før så blir han ikke det før han blir 35. min familie maser og spør om vi ikke skal ha barn snart. det er mammas største ønske at eneste jenta hennes skal bli gravid, mens svigermor kjefter på oss og forteller oss at ho ikke skal bli bestemor enda det våger vi ikke får vi beskjed om...ikke at ho bestemmer hva vi skal eller ikke, men det hadde vært fint om noen oppmuntra ham også litt.... hvis jeg snakker om at vi skal ha barn en dag, sier han bare at ja vi skal det men ikke nå, om et år eller to, men han nekter å snakke mere om det....jeg vil begynne å prøve NÅ, for det kan faktisk ta ett år før jeg klarer å bli gravid, men det skjønner ikke han, han tror sikkert at det skjer første gang uten p-pilla......blir så frustrert her jeg sitter.....hvorfor kan ikke mannfolk skjønne..???
Shauri Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Liker ikke å forsvare de dumme mannfolka våre, men noen ganger må man. Skjønner godt tanken din om å begynne å prøve allerede pga det kan ta opptil ett år... men det vet man jo ikke. Er jo ikke et løfte man kan gi, "lover at det tar et år" liksom, for plutselig blir man gravid etter 1, eller 2 eller 3 prøveperioder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå