pops;) Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 har en bestevenninne, og at de andre barna bare skubber henne....(i bhg) Får helt vondt av å tenke på det. Vil jo hun skal ha det bra. Hun er 5 år og veldig forsiktig av seg. Gruer meg litt for hvordan hun vil takle å komme i skolen. Det er jo ofte at barn som er stille blir "hakkedukker" og blir erta. Noen som har stille og forsiktige barn her og har noen råd for hvordan jeg kan få ei litt mer selvsikker jente som sier imot andre som behandler henne urettferdig?? Takk for alle svar!!
Stratos med 3 barn Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Nei, har ikke det. Min yngste bror er på ingen måte forsiktig, men har i alle år fått beskjed om å være snill mot andre, noe som medførte at han i en periode ble mobbet veldig av en gutt i klassen og min bror tok ikke igjen, for han skulle jo være snill. Min far forsøkte å prate med klasseforstander, foreldrene til denne gutten og jeg vet ikke hva, men det hele endte i hvertfall med at faren min ga min bror klar beskjed om å ta igjen neste gang han ble mobbet. Det hele ga seg etter det.... Kanskje hun kan begynne på noe kampsport el så hun får en selvsikkerhet i at hun kan ta de andre og dermed ikke blir redd og heller ikke hakkekylling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå