Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Hvordan merket dere det? Jeg fikk den satt inn for 7 mnd siden, og tror det er spiralen som lager krøll for meg. Har nesen daglig vondt i endten korsryggen eller magen. I dag er det magen, og det føles ut som ganske ubehagelige mens-smerter. Jeg vet at det er vanlig å ha ltt plager i begynnelsen, men hva regnes som begynnelse? Man kan jo ha de inne i fem år, så i et perspektiv er det jo ikke gått så lang tid. Men jeg orker heller ikke gå rundt med vondt hver dag. Trenger litt råd her!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Søstera mi hadde også smerter, i ryggen og magen, i tillegg sleit hun med humørsvingninger og soppinfeksjoner. Hun følte kroppen var irritert og i ulage... Legen bare lo av henne og sa det var så lite hormoner at det var umulig å kjenne sånne bivirkninger, og man får absolutt ikke vondt i ryggen av den fikk hun beskjed om. Men etter drøye tre mnd orket hun ikke mer og bestilte time for å ta den ut.. Legen ble litt lang i maska og sa at denne kunne du nesten ha plukket ut selv, kroppen din er i ferd med å støte den ut så den henger helt ytterst her. Og vips var den ute, og alle plager, inkludert rygg og magevondt var borte! Men hun hadde litt blødningsforstyrrelser første måneden etter å ha tatt den ut da, kroppen måtte vel finne tilbake til sin naturlig syklus...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hmm, det høres jo ganske likt ut. Minus soppinfeksjon og sånn da. Vet ikke om de humørsvingningene, for den ble jo satt inn 6 uker etter fødsel, så jeg var vel temmelig ustabil uansett;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har også hatt min inne noen måneder nå....men har ubehag med småblødninger (idag fikk jeg mens-vondt i magen og begynte og blø), mistet sexlysten, samt at jeg er varm og svetter om natten.................uff....vurderer STERTKT og ta den ut igjen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå