tullerusk Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 For å få bedre syn? Var det vondt og hvor lenge gjorde det vondt etterpå?
Fire småtroll Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Ja, for ca 5 år siden. Ble kvitt skeive hornhinner for godt, i tillegg var jeg nærsynt, det har også blitt helt perfekt. Det var ikke vondt, hverken da jeg gjorde det eller etterpå. De drypper bedøvelsesdråper på øyet før oprasjonen så du kjenner overhodet ingenting. De sa det kunne gjøre vondt første døgnet etterpå, meg jeg kjente ingen smerte, litt ubehag bare. Selve oprasjonen er litt ekkel, du er jo våken og øynene hodes oppe med en slags tang. Men det er helt overkommelig, tok ca 15 min tilsammen med begge øynene, også måtte jeg ha øynene igjen og hvile litt der i ca 30 min før jeg dro hjem. De anbefalte å ha øynene mest mulig igjen i timene etter oprsjonen, men du kunne reise rett på jobb. Jeg har ikke angret et sekund, det var verdt hver krone, hadde uten å nøle gjordt det igjen om det var nødvendig!
tullerusk Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Tusen takk for svar.. Er nærsyn, så skal bli deilig å kunne se noe når jeg står opp:o) Blir nok til at jeg gjør det ganske snart da.
MissUnderCover Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 signerer hun andre som svarte, det var virkelig verdt det, og var ikke vondt! Dem var kjempeflinke. Fikk en halv valium før de begynte jeg.. hehe var ikke vondt etter på heller! Gjør det om du kan!
MissUnderCover Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 norsk synskirurgi Hamar. Men hadde det vært nå ville jeg nok reist til utlandet. Vet flere som har gjort det og som er kjempefornøyd. Halve prisen, tur, operasjon og etterkontollen i norge.
Tusse Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Jeg opererte øynene for ca 1 1/2 år siden. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt, men var litt ekkelt mens operasjonen foregikk. Hadde ikke vondt etterpå, men så litt uklart de første dagene. Jeg har ikke hatt noen problemer i ettertid og er kjempefornøyd. Hadde gjort det igjen uten å nøle og det var absolutt verdt pengene. Jeg gjorde det også gjennom Norsk Synskirurgi og de hadde oppfølging ett år etterpå. Vet ikke om jeg hadde tort å gjøre det i utlandet.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Jeg ble operert i fjor høst, og selve operasjonen gikk helt greit. Klart det var litt vondt, men det gikk fort over. Men det tok lang tid før synet stabiliserte seg. Da det ble stabilt, så syntes jeg at jeg så godt, men dessverre, det varte bare til i høst engang. Så nå klarer jeg meg ikke uten briller igjen.... Det var 9 måneder med godt syn, det.... Ikke verdt alle pengene... Har sendt klage, men ikke hørt noe enda... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå