Gå til innhold

Viljen Sebastian...Syntes dere om det navnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes Viljen er et nydelig navn... Min bestefars onkel het Viljen..

Så har jo vært vant te det navnet i mange år..

Min samboer vil så gjerne kalle guttepjokken for Sebastian.men jeg syntes det er så kjedelig aleine..

Så har jo da prøvd mæ på Viljen Sebastian...

Liker det igrunn ganske godt!!!

Men får mange rare blikk da æ sier det navnet..hehe..

Hva syntes dere??

Eller vil han bli skrekkeli erta som svigermor mener??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle heter sebastian.. viljen, kan bli mobbe navn..får ikke viljen sin

Skrevet

Hvis dere allerede får mange rare blikk når dere sier navnet, så ville jeg latt barnet mitt slippe alle de utallige rare blikkene når han skal presentere seg hele livet...

Skrevet

sebastian er jo et vanlig navn, men jeg liker det ikke.... Viljen synest jeg heller ikke noe om som navn. Sorry..!

Skrevet

er du seriøs????

VILJEN????

trodde ikke det var ett navn jeg men ett ord.......

kan ikke mene at du vil oppkalle sønnen din etter et ord???

tror jaggu sønnen min skal oppkalles å gitt.... hmmm la meg tenke... STA roger kanskje???

eller EGEN odin???

KRY otto???

hva syns du HI???

Skrevet

Hvem er det som er så feig og sier slikt, og signerer med anonym?

Navnet var spesielt, helt klart, men det er dere vell klar over. Men samtidlig synes jeg det var noe fengende med det:)

Skrevet

Jeg liker Sebastian, Viljen har jeg aldri hørt om og syntes absolutt ikke en kan kalle barnet sitt for det. Skjønner ikke helt hvorfor det er så mange som skal kalle ungene sine slike merkelige ord/navn?? Dessuten var det og veldig feminint syntes jeg!

Skrevet

Jeg liker veldig godt Sebastian..

Viljen derimot er for meg ukjent, måtte nåk vendt meg til det, men tror ikke jeg hadde brukt det selv.. Desverre:s

Skrevet

feigt feigt feigt..... skal du kritisere, slutt å signere med anonym...

sebastian er fin, mye bedre enn viljen synes jeg. synes ikke noe om at noen skal hete d jeg...

greit at foreldre ønsker å ha spesielle og uvanlige navn på barna sine, men d for være grenser. da tenker jeg ikke på viljen, den er faktisk bedre enn fleste rare nye "navn" jeg har hørt i d siste. hvordan vil disse navna lyde etter noen år? eller når barna er voksne?

Skrevet

hi er anonym selv, kan godt tenkes det er hun selv som skriver dritt på sin egen tråd....

det er vel enklere å skape krangel av det,....

Skrevet

Jeg liker Viljen Sebastian jeg:-) fengende og sjeldent,samtidig som sebastian er et vanlig navn.Viljen er et navn med styrke i,nydelig!!!

Skrevet

Klart du kan kalle sønnen din det :)

Du kan kalle ham hva du vil. drit i hva mennesker, som ikke engang tør si hvem de er, mener.

Og forresten.. Et av de fineste jentenavnene jeg vet er Vilje ( Noe som er et VIRKELIG jentenavn). Da høres jo Viljen ut som et guttenavn :)

Da får en sterk gutt som vet hva han vil!

Skrevet

Synes d var fine navn jeg. Sebastian synes jeg er et kjempefint navn, viljen er uvant, men et fint navn:)

vår gutt skal hete enten noah eller oliver

Skrevet

Viljen klinget ikke i mine ører...Men Viljan ble noe annet!!!!!Spesielle navn som man ikke har hørt om tar tid å venne seg til!!!

Skrevet

Hehe, her var det litt av hvert av svar gitt..:)

-å nei, selvfølgelig var det ikke meg selv som svarte m det innlegget m "ord"...

Går jo kanskje an med littegranne filter???hehe...men men..

Jeg spurte, å må jo bare regne med diverse svar...;)

Er jo som noen av dere sier, at det hørtes rart ut med en gang...,

Etter alt jeg husker er det bare 4 i norge som heter det...

Meen, min samboer er lite begeistret for Viljen, så må nok føye meg der.. Selv om jeg ffremdeles liker navnet godt!!hehe...

Men hadde lille krabat blitt hetende det, så hadde han jo bare blitt kalt Sebastian..men men,, -Nå får vi se hvor vi ender:)

Noen andre forslag til navn????:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...