Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Skal i dåp og være fadder til tantebarnet mitt over jul, og snakket med mamman til babyen nå, fik vite at de skal ha rømmegrøt til mat. Greit nok, men er det ikke vanlig å ta hensyn til de som ikke spiser slik mat? De vet veldig godt at det er ingen av oss (meg, sambo..) som spiser rømmegrøt. Skal vi ta med egen mat da eller? Mulig jeg er smålig, men jeg tar jo hensyn til mine gjester i mine barnedåper. jeg passer ihvertfall på å servere noe jeg vet alle spiser....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hvis grunnen er at dere er allergiske, så burde de ha et alternativ, men hvis det bare er for at dere "ikke liker" så er du smålig ja!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Ok, da vet jeg det! Tar med egen mat jeg da.... (skal sies at både jeg og sambo har prøvd å spise det flere ganger, men bare brekker meg av det)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 og forresten var visst ikke meninga å være anonym i første innlegget =))
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Hvis jeg skulle tatt hensyn til alle som kom i et selskap, så hadde det neppe blitt noe mat servert i det hele tatt. Jeg synes det er greit at folk selv velger hva de vil servere... og du bør spise eller la vær (å ta med egen mat er frekt, så lenge det ikke er pga. allergi da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå