Gå til innhold

Ang Pre-seed

Skrekkblanda fryd *mamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes den bare i sånne små tuber? Synes det var så upraktisk. Noen som vet om de selger den på vanlig flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de gjør det.. Aldri sett det i hvertfall :)

Skrevet

Hehehe!! :D For små...frekk du Turbotrollet ;) Hehehe.

Bestilte meg en ny ladning nå. Likte ikke at man må pakke opp og knekke av og styre på. Klønete. Så må man kaste resten, kan ikke bruke innholdet ved neste anledning. (??) Nei, takke meg til vanlig pumpeflaske. Men alt for svømmerne da! Må si vi har slurvet ang glidemiddel, får skjerpe oss i neste pp. Hvis det blir noen.

Nå er det snart 21.des Turbotrollet!!! *krysser fingrene*

Skrevet

Du får sende en mail til de som produserer og legge fram problemet :) Kanskje de kan begynne å produsere de i større forpakninger :) Skader aldri å "klage" litt :)

Skrevet

Aldri hørt om pre-seed før, men har tenkt å prøve det....hvor får jeg kjøpt det? Høres ut som innpakninga kunne vært bedre ja :S

Skrevet

Mener jeg har sett det på www.babyklar.no i alle fall... Aldri prøvd det selv jeg, men har hørt at det er no kliss??

Skrevet

Det var visst ikke så ille i følge mannen, men det som blir kliss med det er jo at det kommer i små tuber (akkurat som sånne miniklyx) og man må presse ut av den og kaste resten. Sløsing spør du meg, vi fikk 5 tuber og det skulle bare brukes en pr gang.

Får satse på at vi klarer oss uten :)

Skrevet

Har bare lest at det anbefales istedet for vanlig glidemiddel, fordi den vanlige gjør det vanskeligere for svømmerne å nå målet, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...