Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Testen var positiv, gitt.... Vi skal ha baby!!! Er veldig veldig glad, men også litt redd og fremdeles i sjokk!!! Lykke til alle sammen ))) Klem fra meg
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har jo allerede gratulert deg på sms i dag, men må jo gjøre det her også føler jeg....hehe GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE SPIREN Håper jeg følger deg inn på 1 trimester om et par uker....det hadde vært stas det Juleklemmer fra Lindus
Tobarnsmamma!!! Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer! Det var det jeg tenkte...
2 fine små Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer saa mye! Nyt sjokket.... =o) God tur videre, det er bare deilig.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk dere ) Jeg er fremdeles litt i sjokk, jeg. Kan ikke tro at vi har vært så utrolig priviligerte!! Har bestilt time hos jordmor nå, så i morgen 13.30 drar mannen min og jeg dit. Har så mange spørsmål... Forøvrig kan jeg jo nevne "symptomene" mine for dere, om det kan være til hjelp/støtte osv: Kvalme og mensmurringer, that's it ) Ikke ømme pupper i det hele tatt! Ja, da får jeg vel bevege meg inn i 1. trimester, da.... Kanskje jeg kommer innom her nå og da for å si hei og heie på dere! Igjen - lykke lykke til alle sammen - håper dere får kryss på cb snaaart! Stor klem fra meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå