Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Symfyse mål,eller hva det heter....Gjør det vondt? Var hos ny lege i går og han målte helt nede med kjønnsorganet(oppå huden der før kjønnsleppene) og oppover.. Trykket noe for J.... Har ikke opplevd det hos tidligere lege/jordmor!Sa det til han men han sa at han målte det sånn..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Man skal egentlig måle fra toppen av skambeinet, men leger og jordmødre måler litt forskjellig. Min jordmor måler bl.a fra helt nederst på skambeinet.
Håpefull mamma Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 jeg har nå kuttet ut lege, så går bare til jm. men hun måler fra skambenet, og oppover, og hun trykker utrolig hardt der og det gjør vondt, men det står heldigvis ikke på så lenge.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Ja, det kan gjøre veldig vondt, kommer litt anpå hvor dem trykker. Synes det er veldig ubehagelig, men det går jo fort å måle magen så
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 skambeinet ligger sånn ca der kjønnshåret begynner nederst på magen
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har bare opplevd at de trykker veldig for å finne det- men aldri som vondt. Men når de, både legen og jm har funnet det er det bare å måle- og det hele er over på sekunder...
TinaP Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Jordmora mi trykker godt for å finne skambenet som det skal måles fra. Legen føler jeg bare tar ca mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå