Nit@™ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Det er i forbindelse med en operasjon. I brevet står det: Inngrepets renhetsgrad: Mulig kontaminert. Noen som vet hva kontaminert betyr? Jeg vet ikke ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 smittet, infisert o.l.? Kan det passe i sammenhengen?
Gjest -<<- Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Forurenset. I detektimesjargong betyr det at om f.eks et åsted er kontaminert er det mulig at fingeravtrykket de finner tilhører den klossete politimannen og ikke skurken. =) I medisinsk sjargong vil jeg anta det betyr at det kan ha forekommet at f.eks et operasjonssår ikke ble holdt sterilt.
nepomuk Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 betyr ikke det forurenset da...? Forbinder det med forsøplet el.l i allefall
Nit@™ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2007 Takk. Da forstår jeg litt mer! Brev etter mellomstens blindtarmoperasjon. Uansett har såret grodd fint og han er i fin form, så da spiller det jo ikke noen rolle slik sett. Ble bare litt nyskjerrig på hva de mente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå