Gå til innhold

øm langs ribbeinskanten, hjelp???????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er så veldig øm langs ribbeinskanten særlig på venstere side, må sies at jeg bærer magen høyt og sliter med halsbrann. har vært og tatt nyre prøver og slik for en uke siden men ikke noe galt der. synes smertene blir mere og mere. skikkelig blåveisvondt. legen trodde for en uke siden at det var magen som presset på, men da hadde jeg vondt på høyere side. nå har det flyttet seg til venstere.noen flere som merker dette, er så redd noe skal gå galt nå. er i uke 32.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har hatt det sånn siden uke 25 ca. Nå er jeg snart i uke 37 og det har egentlig bare blitt verre etterhvert som magen har vokst. Har veksla litt her også på hvilken side som har vært verst. Nå er det press på begge. Har fått beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for.

Skikkelig plagsomt da :( Kjennes ut som gnagsår....

Dette var sikkert ikke særlig oppmuntrende, men det sies at når magen synker mot slutten så blir presset mindre :) La oss håpe.

Det blir vel blæra som får det i stedet da tenker jeg ;)

Lykke til videre.

Skrevet

tusen takk var godt og høre. er så redd for svangerskapsforgiftning, kunne sikkert sjekket hver uke. men har jo lavt blodtrykk og ikke noe i urinen på kontrollene. så lemge ikke noe er galt skal jeg tåle mye smerte. lykke til videre med deg også.

Skrevet

Har vært øm og hatt vondt i ribbeina på høyresida kjempelenge, men merker også at det er der lillegullet sparker og rører seg mest. Av og til så vondt at tårene spretter altså.... Hehe, men heldigvis ikke mange dager igjen nå<3

Skrevet

Er jo ikke farlig det vel? Er også kjempe øm,men er ikke rart når lillemor ligger å sparker opp hele tiden.. ;)

Skrevet

Hei!

Jeg er også plaget med akkurat det samme, og det er kjempe-slitsomt! Hvis det er noen trøst så var jeg det i mitt forrige svangerskap også og jeg fikk en frisk og sunn gutt :) Legen har ikke noe eksakt svar på hvorfor jeg har det sånn, men selv tenker jeg at kanskje jeg bare er litt kort over megen slik at det blir litt dårlig plass der inne... særlig siden jeg opplever det for andre gang nå... Det er min teori ihvertfall! Og det hjalp mot slutten sist gang så jeg håper på det nå også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...