Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Nå har Mia vondt i halsen, og det går mest i mme og velling. Typisk nok gikk jeg tom for velling og kan ikke finne noen butikker som har den for 8 mnd, er alene på lørdager så det er begrensa hvor mye jeg orker å farte med lillemor. Kan jeg bare ta mme og blande inn litt grøtpulver, eller blir det feil?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Tror det går helt fint å bare blande litt vanlig grøtpulver i mme for å lage velling :-)
Bellen^2 Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Skulle vel tro at det gikk greit, bare lage en tynn supegrøt. Jeg stemmer go for it:) Det er uansett håpløst å løpe rundt i butikker nå, i hvert fall når du er alene! Vi gikk en tur bort på Lambertseter senteret, et ellers rolig og behagelig senter, men til og med her merket jeg de dårlige vibbene fra masse stressede mennesker så vi kom oss fort ut igjen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 I went for it :-) Det gikk fin-fint! Grøt er nei takk for tiden, men i tynt format og fra flaske er det visst mmmm-godt. Er nok litt hysterisk på hva som kan skade magen enda, men med sine 10 mnd under beltet så skal det vel litt til i disse dager. Nå sover hun ihvertfall søtt, enn så lenge, så får vi se :-)
Millapril Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Bra du fant ut av det! Om du skulle trenge velling en annen dag, så gi beskjed. Jeg har et kjempe lager, mange smaksvarianter. Her går jo grøt fortsatt bra, så vi har aldri kommet igang med vellingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå