Piipii Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Lillemor og jeg er alene hjemme i dag/kveld noen som har forslag til hva vi kan spise ikveld? Hun er 2,5 år:)
nepomuk Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Her er kyllingvinger en stor hit! ) Har også jente på 2,5 år. Evt lage pizzaboller, det er også populært
Gjest Jawhol Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 pølse og makaroni chips og pølse/hamburger kylling og ris frukt og is bake boller/rundstykker vaffler pitabrød med salat og kylling Kos dokker:)
Piipii Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 Takk for mange bra forslag. Kan ikke spise kylling eller pizza da lillemann reagerer på det siden jeg ammer. Så typisk også, jeg som elsker både pizza og kylling, hehe
nepomuk Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Typisk kjedelig! Hva med å lage fylte horn? Med ost og skinke, det er mildt og godt.
Piipii Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Fylte horn, mmmmhhhh det hørtes godt ut. Hvordan lager man det, er ikke akkurta noe mester kokk heller, hehe:)
Piipii Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2007 Åja reker er digg, men snuppelure her liker ikke det.
nepomuk Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Lag en gjærdeig som til hveteboller, (men la den gjerne være litt løsere/mindre mel enn vanlig) kjevle den ut til en stor sirkel, del sirkelen i 8 og legg på ost og skinke på hver del og rull inn mot midten. Da blir det "horn". Jeg pleier å pensle med egg og strø på valmuefrø. Stekes i ovnen som vanlige boller. Blir kjempegodt, og egner seg utmerket til å fryse ned og varme opp igjen i ovnen når man f.eks får uventet besøk ;o)
Piipii Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2007 Stopp stopp stopp, dette gikk litt fort, hehe. De gangene jeg baker boller så bruker jeg de 1 2 3 posene, kan jeg bruke dem nå? Hvis ikke så trenger jeg en oppskrift punkt for punkt, he he ja du kan le du, men sånn er det, hihi. Skjønte ikke helt hvordan jeg skulle få dem til å bli horn. Herregud så amatør jeg er på å bake, hoho. Hvor mye skal ovnen stå på osv. hmmm blir nesten flau av å skrive dette jeg, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå