Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 altså, babyakebrett der sittedelen er litt høyere og har sele eller vanlig brett,
Nickeguri Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Nå har jeg ikke prøvd vanlig akebrett til jenta mi på to år og 4 mnd, men hun bruker babyakebrett ennå (vel, den ene dagen med nok snø til aking her på Østlandet i høst/ vinter da........). Men det passet i hvert fall bra fremdeles, og jenta mi satt godt. Su hun kommer nok til å bruke babyakebrett denne sesongen også, tror jeg. Men som sagt; aner ikke hvordan vanlige akebrett fungerer på den alderen.
nickoline og supermann Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Min gutt på 1,8 år har babyakebrett. Det er fremdeles det beste for han synes jeg....... Har et større et som er kjøpt på sportsbutikk. Kjent merke som jeg ikke husker i fobifarta. Det er litt større så han fremdeles sitter godt med bena! Mange av de nye babyakebrettene som har kommet er så små!
It's all about me Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Lillegutt på 19mnd klarer fint å sitte på vanlig akebrett, hadde ikke kjøpt noe annet. De utvikler jo seg så fort. Skulle vi kjøpt et iår så hadde det blitt ett med ratt som han kunne holde seg fast i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå