PlinkiPlonk Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Har fått vite jeg er det, så skal i ny ul nå på onsdag. Går visst ut på at mitt blod, prøver å bryte ned fostret og morkaka. Skal bli tett oppfølgt, nå, men vet lie om dette, så er det noen av dere som vet mer?
*Super*Mamman* Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Vet ikke så mye om det, men du kan lese om det her: http://www.doktoronline.no/articles/pregnancy/antistoffer_immunisering.html?s=doc.nav2
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har anti-D, men det kan være mulig at dette er rester fra anti-D sprøyta jeg fikk etter en spontanabort i våres. Skal inn nå snart til nye blodprøver, og håper da at det er forsvunnet... Ikke moro m antistoffer... Lykke til!
PlinkiPlonk Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 Hm, nei ikke mye gøy, spesiellt sia det er skrevet så lite om det, og har ikke hørt om noen andre heller... Må få høre hvordan det går med deg da, butterfly, lykke til til deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå