Gå til innhold

Jordmor på Kløfta!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring og har noe å fortelle? Snill og grei?? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. har jordmor på kløfta, var der for første gang i går og hun var kjempe koslig, het ewa og er polsk trur jeg. tok seg veldig god tid, kjempe lett å prate med og svarte på alle de rare spørsmålene jeg hadde..hehe..hun holder til på kløfta helsestasjon. jeg skal bare gå til henne på svangerskapskontrollene da jeg ikke liker fastlegen min, går bare til han vis det er noe annet enn svangerskap. tror hun har timer mandager og fredager. jeg likte henne godt ihvertfall, tar deg på alvor.

Skrevet

Hei, så spennende, nå ble jeg glad! Jeg skal til henne rett over nyttår, har ikke bestilt time enda, men vil ikke lenger til legen jeg heller. vil bli fulgt opp av jordmor. Er det lang "ventetid", hva var det hun gjorde? Er ikke ultralyd der, ikke sant? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...