Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Hei jeg lurer på en ting. har ligget på sofaen og kjent på magen . kjente plutselig et lite dunk på hånda,først en liten boble. kan det være lille som sparket?? eller er det bare luft.. er 18uker på vei. det er mitt første barn
LilleBanan blir storebror Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Kan godt være den lille det. jeg kjennet vaffal liv utenpå magen i uke 18+6:) så da er det vek muli at andre også gjør det. Morro det da i såfall, men husker at jeg var veldig sikker på at det var babyen jeg kjennte jeg da, var ikke no tvil.
*Super*Mamman* Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hei. Jeg er 17 + 4 og kjenner sparkene utenpå magen.. Mannen min kjenner det også, så det var sikkert din lille du kjente:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 håper det var det. sa det til samboeren min,men han mente det sikkert bare var pulsen min. han mener det er for tidlig å kjenne noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå