Gå til innhold

IKM den 18.deswember, tok en cb digital....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og svaret var "ikke gravid"....

kan det fremdeles være noe håp....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gjorde det samme som deg. Har også IKM 18. Testen var negativ. Lite håp der gitt. nakket med en jordmor som fortalte at den ville gitt utslag nå. Testen er visstnok veldig følsom. Er like skuffet sev...

Skrevet

ja...det var den julegaven og bursdagsgaven(har bursdag 17 desember)....ikke noe kjekt, men gjelder vel å holde motet oppe og ikke stresse...meeeen, det er ikke lett....

hvilken test tok du da?

Skrevet

Jeg tok CB... Det er vel ikke testen som er feil, men innholdet i magen eller mangel på sådan. Hadde så lyst å være gravid på julaften... Fanken også.....

Skrevet

Det er tidlig å teste 3 dager før IKM har jeg erfart. Jeg hadde negativ test til og med på IKM så jeg dro på julebord og drakk en del. 4 dager etter var testen positiv... Så ikke gi opp håpet enda :)

Skrevet

Vet ikke lenger hva jeg skal tro, jeg. Har vært så kvalm de tre siste dagene. Er ikke øm i puppene. Var nemlig det sist jeg var gravid. Litt slapp og lett andpusten. Skjønner ingenting, jeg...

Skrevet

ikke lett å si, men veldig godt å høre at det finnes forskjellige erfaringer og at håpet ikke behøver å være borte...

er så frustrert no at jeg er i gang med å vaske hele huset....

har også vært mye kvalm og mye murring i nedre del av magen....men ingen ømme bryster bare brystvorter...er vel psyken som spiller et puss

Skrevet

Håpet er vel ikke borte før mensen melder sin ankomst. Fikk tilsendt en del slike tester fra babydream, men de kan man ikke bruke før den dagen man venter mens. Så nå må jeg vente i tre lange dager til.... Æsj...

Skrevet

Jeg tok cb digital 2 dager foer og paa IKM, ble negativ begge gangene.

Fikk positiv 3 dager etter ikm med vanlig CB. Er mange som faar utslag sent.

Skrevet

jeg hååååper dette er tilfelle hos meg og MEG;o) denne gang;O)

Skrevet

Tok en ny test i dag - like negativ. IKM tirsdag, men jeg begynner å miste håpet nå. Det svinger veldig her om dagen. En tim kan jeg være sikker på at jg er gravis, like etterpå, tror jeg det ikke. Det er så uutholdelig å vente så lenge.

Skrevet

nei ikke mist håpet! jeg hadde neg test ikm dagen og dagen etter, men 4 dager etter ikm var den pos.., tror det har noe med når egget fester seg og hvor mye hcg en produserer i starten..:-) lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...