Gå til innhold

SEX???????


jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

hei hei. vel bare lurer på en ting. det er vel ikke skadelig for barnet å ha sex under svangerskapet. ????jeg tenker på ihvertfall de 3 første måndene... sikkert et veldig dumt spørsmål.....men det er vel lov å spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg har faktisk lurt litt på det samme men jeg har kommet fram til at det kan det da ikke være. I så fall skulle det vært mye informasjon om det rundt omkring, tror du ikke? Vi holder i alle fall bare på omtrent som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig å ha sex under svangerskapet...heller ikke de 3 første måndene.

Eneste jeg har hørt ikke er bra er å bruke vibrator innvendig når man er gravid...utenom det er det vel fritt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeline har helt rett. Hold dere unna vibrator innvendig, men ellers er det firtt frem.

 

Vi satt i gang fødselen til nr 1 fordi vi hadde sex, men det var fordi lillegull var klar til å komme ut. Det er ingen fare å sette i gang noe dersom kroppen ikke er klar for dette. Dermed er det absolutt å anbefale å kose i sengen når det nærmer seg termin - da kan men sette i gang hele showet! :o) Det er noe med hormoner i spermen som mykner livmorhalsen eller noe slikt noe......

 

Have fun!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...