Gå til innhold

SEX???????

jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. vel bare lurer på en ting. det er vel ikke skadelig for barnet å ha sex under svangerskapet. ????jeg tenker på ihvertfall de 3 første måndene... sikkert et veldig dumt spørsmål.....men det er vel lov å spørre. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg har faktisk lurt litt på det samme men jeg har kommet fram til at det kan det da ikke være. I så fall skulle det vært mye informasjon om det rundt omkring, tror du ikke? Vi holder i alle fall bare på omtrent som vanlig :)

Skrevet

Det er ikke farlig å ha sex under svangerskapet...heller ikke de 3 første måndene.

Eneste jeg har hørt ikke er bra er å bruke vibrator innvendig når man er gravid...utenom det er det vel fritt fram.

Skrevet

takk for svar begge to :) ble bare litt usikker hehe.

Skrevet

Hemmeline har helt rett. Hold dere unna vibrator innvendig, men ellers er det firtt frem.

Vi satt i gang fødselen til nr 1 fordi vi hadde sex, men det var fordi lillegull var klar til å komme ut. Det er ingen fare å sette i gang noe dersom kroppen ikke er klar for dette. Dermed er det absolutt å anbefale å kose i sengen når det nærmer seg termin - da kan men sette i gang hele showet! :o) Det er noe med hormoner i spermen som mykner livmorhalsen eller noe slikt noe......

Have fun!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...