lykkeligste Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 har blodtrykk på 140/90-95 og 1+ på eggehvite. Er snart i uke 37, og jordmor har henvist meg til sykehus tidl neste uke. Fått beskjed om å ligge på sofaen til dess. Hvordan er praksis andre steder?
~Mita~ Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 her har jeg nå ligget på sofaen eller i senga i snart 3 uker... må holde meg i ro, ikke noe fysisk aktivitet av noe slag. Får jeg hodepine( flimring for øynene), trykk under ribbena, blir kvalm eller rett og slett dårlig må jeg ned på sykehuset.. Kan ikke behandles med noe annet enn ro.. Er 29+1 og har en lang sofa tid igjen foran meg her...
Niem og Patrick Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har vert til kontroll på sykehuset annenhver dag. Det steg fort fra +1 til +3 på eggehvite, men blodtrykket holder seg på 90 tallet. Fikk beskjed om å slappe mye av.. Nå blir jeg satt i gang på mandag, 5 dager før termin pga stigning i prøvene, og lite fostervann.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Med nummer en hadde jeg lett/middels forgiftning. Måtte holde meg i ro, ikke spise ditt og datt (laaaang liste ed mat/drikke) Var vel til tre eller fre UL "Gi beskjed sporenstreks" om jeg ble kvalm,svimmel,hodepine, flimring etc. Var til kontroll annenhver uke fra uke 32, og hver uke fra uke 36. Men må også sies at jeg hadde en episode der jeg begynte å kaste opp,hodepine o.l, men nekta plent åreise på sykehuset,følte meg tryggere hjemme med sabo. Fikk tilslutt sove hjeme, og opp på kontroll dagen eter, allt helt fint. Fikk gutten min nøyaktig på termin i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå