Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Min lille prinsesse kom 3 desember, en dag för teemin! Födselen gikk strålende, ja det er vondt. Men, absolutt ikke så vondt som jeg trodde. Og pressveene var en lek :-) Har hatt noen töffe dager da vi kom hjem med mange tårer og vondt i brystene, men nå er vi i rute og koser oss sammen. Gleder meg til jul med 4 i familien! Lykke til alle sammen. Dere har noe fantastisk i vente! Klem fra
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer så mye med jenta. Kos dere masse sammen, og lykke til videre.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Så fint!! Gratulerer med adventsjenta di=)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer så masse da:)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer :-) Det må være deilig at det gikk så greit og fikk det overstått i god tid før jul. Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå