Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 noen som vet om noen som er til salgs? må være av nyere mod og til en ok pris. (babysete) har lett på finn,men alle jeg kontakter svarer ikke på forespørsler.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hva med Akta Graco? Kan brukes med eller uten base, genialt:-) Det har jeg nemlig til salgs.......
Go`mamma`n... Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Oj, det var ikke meninga å være anonym, da..............
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Bilstol, og sikringsutstyr for bil generelt, er vel en av de tingene jeg er mest skeptisk til å kjøpe brukt. For om uhellet er ute, så er det så innmari viktig at det er i orden. MaxiCosien koster jo litt (ca 1500,-?), men det er en engangsutgift. Vi har ikke base, og bruker stolen mye, og i vår bil er det ikke mye heft å tre på beltet hver gang. (Skoda Oktavia). Men har erfart at det er mer kronglete i andre biler, så lurt å prøve først. Det var mitt tips.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 jeg har et! kjøpte det i januar helt nytt. kan garantere at det ikke har vært i ulykke,du får med bruksanvisning! 800 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå