Gå til innhold

er litt små irritert på svigers ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

de bor 5 min fra oss og har ikke vært på besøk siden 9november. Dem har jo blitt besteforeldre,mens vi har vært der ganske ofte. Nå gidder jeg ikke og gå dit mere før de kommer hit. Mens mamma og pappa som bor 30 mil unna har vært her ganske ofte for og se barnebarnet sitt.... !

Dette gjør at jeg blir lei meg....hadde dere ville sagt noe til dem??

Og vist jeg sier at de må ta seg en tur, har de alltid noe annet de må gjøre.

Men vi skal dit på julekvelden da, ikke at jeg gleder meg....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du invitert dem da?

Det er noen som må inviteres uansett hvor nære de bor, og det er ikke alltid vondt ment fra dems side, men heller en redsel for å trenge seg på.

Det virker igrunn som om ingen her inne er fornøyd med besøkshyppigheten til svigerforeldrene. Enten så kommer de for ofte eller så kommer de for sjeldent.

Hvamed å heller bare si det til dem?

Skrevet

Er nok desverre noen som bare er sånn. Når snuppa vår ble født regnet jeg med at svigermor kom til å kaste seg på første fly for å komme å se det første jente barnenarnet sitt, men slik ble det ikke (og det står ikke på økonomien el helse) I stede når det hadde gått 4 mnd betalte de flybilettene våre slik at vi kunne komme til dem, og sånn har det vært siden det også. Har egentlig ike så mye i mot det jeg, godt å komme seg bort litt, men på en annen side så er det jo lettere for dem å pakke en liten koffert å reise hit enn for oss å dra med oss både unger, vogn, bilstol etc etc. I tilegg bor de i ei lita leilighet, mens vi har et stort hus hvor de hadde fått så si sin egen etasje. Men de synes vel det er best å få besøk enn å reise på besøk

Skrevet

Snakk med dem. Ikke gå ut fra at de burde vite hva dere tenker og føler. Alle er forskjellig, noen trenger å bli gjort oppmerksom på at noe de gjør/ikke gjør sårer andre.

KOMMUNIKASJON!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...