Gå til innhold

Noen andre som går over tia?


BolleiOvnen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 13 desember, for 2 dager siden og er dritt lei! Jeg har prøvd nesten alle kjærringråd, men ingenting fungerer:,( noen andre i samme båt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enda, men er på termin på mandag, så vi får se da... :) Syns det er greit han ikke kommer enda, men å drøye til julaften får han bare ikke... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 8 des,men her er det inget som tyder på at den lille kommer! Prøvd flere forskjellige råd,men fint lite som biter på denne lille krabaten! Tenker bare på at jeg ikke vil ligge på sykehuset julaften.. Min første hjemme på 5 år! Krysser fingrene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5 des så 10 dager over her. Har også prøvd masser av kjerringråd men ingen baby enda. Kjenner at humøret begynner å bli labert for hver dag som går. Vet jo at jeg blir satt i gang om 4 dager om ingenting skjer men det hjelper liksom ikke på humøret :P Kjedelig å telle ned mot termin for så å begynne å telle på minussiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 14 desember, men det skjer ikke noe. Hatt mye vondt nederst i magen i dag, så får håpe at det skjer noe snart. Var hos jordmor på torsdag og da fikk jeg beskjed om at det er helt modent. Har kommet mye slim og litt blod etter det. Nå vil jeg ha ut det lille nurket mitt. Kanskje det skjer noe i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin 11 des. igår prøvde jeg og kjæresten sex, og det virka tydeligvis for noe hvertfall. fikk masse ubehagelige kynnere som jeg trodde kom til å gå over til rier. men det stoppa opp. så håper det skjer noe i kveld!!! har kjent noen vonde kynnere idag og, så krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja, godt å vite at jeg ikke er alene ihvertfall:) føles ut som alle andre føder bortsett fra meg;)

Fikk høre av jordmora for 1 1\2 uke siden at jeg er helt moden og har 2cm åpning, men ingenting har skjedd enda... har blitt lurt et par ganger av falske rier da;)

noen som vet noe om det finnes noen tegn på at det nærmer seg?? er rimelig frustrert nå:/ føles ut som han aldri kommer ut.. hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrert her og... 9 dager over i dag. Veldig lei, veldig vondt overalt:( Ble strippet på søndag(AU!) og har hatt litt rie aktivitet etter det, men det stopper bare opp... Fikk vite på søndag at gutten veier omtrent 4,7kg, så er litt ivrig på å få han ut snart! Har overtidskontroll på fredag, tror jeg skal kreve å bli satt i gang da, selv om jeg helst vil at ting skal skje naturlig, så tror jeg ikke jeg tør eller orker å vente lengre da.. VELDIG liten lyst til å være på sykehuset på julaften!! Det synes jeg blir kjempe trist rett og slett!:( Vanskelig å holde motivasjonen oppe til en fødsel nå, og vanskelig å kjenne at man gleder seg. Jeg tror ikke det ganger noen å gå over tida! Kjenner jeg blir tristere og tristere. Ønsker alle lykke til og en riktig god jul! Med eller uten bebis i armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...