Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Tok først én slik prøve for en mnd siden. Da skulle det ha gått 1 time siden jeg sist hadde vært på do, og de første dråpene skulle i glasset. Jeg tror jeg klarte å holde meg i akkurat en time, men er usikker om de aller første dråpene kom oppi.. legen min sa det ikke hadde såå mye å si, at prøven uansett var ganske sikker. Men jeg var likevel skeptisk, så jeg fikk en til.. Denne gangen fikk jeg et stort beger å tisse i slik at jeg kunne heller over i det tynne glasset. Joda, jeg tisset flittig jeg, men så hadde jeg tisset for MYE til at alt fikk plass i prøveglasset.. Så jeg måtte helle ut litt.. Så nå tenker jeg at kanskje testen ikke virker siden jeg måtte ta bort nesten halvparten av det jeg hadde tisset.. Fikk brev i posten i går hvor det sto at prøven var normal. Så jeg bør vel puste lettet ut nå? Spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan de tester dette, for hvis de første dråpene teller mest, så har de vel uansett blandet seg med resten av urinen min og gjort utslag på testen uansett om jeg ikke fikk alt fra begeret oppi glasset? Føler meg skikkelig teit som skriver dette innlegget, men jeg lurer og lurer.. Tenkte ikke noe på det hos legen, så jeg glemte å spørre han. Og det er jo kjempeflaut å spørre om en 3. prøve.. Saken er at jeg er gravid, og er redd for at hvis jeg har klamydia kan det gå utover babyen min... Men det skal vel uansett mye til å få feil negativ-resultat 2 ganger? Legen sa jo at den første nok var ganske så korrekt, så jeg håper bare det er hormonene mine som gjør meg skrullete...
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 tror nok du kan stole på den testen tok selv en sånn test når jeg var gravid, men gjorde det vaginalt jeg da..
☆Anonymia☆ Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 jeg tror ikke det er så nøye. da jeg ble gravid testa de også urinen for klamydia men jeg fikk ikke disse spesifikke opplysningene om hvordan jeg skulle tisse i glasset.. leverte bare en urin prøve jeg.. =) du er nok ikkke smitta =)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Det er godt å høre! Grunnen til at jeg er desperat er at jeg isåfall må ha hatt det i mange år, men har ikke blitt testet før, så ja jeg er paranoid... Er flaut, så jeg har byttet nick for anldningen, men er egentlig ikke så farlig da mange tar slike tester når de er gravide.. takk for oppmuntrende svar ihvertfall =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå