Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Han er superglad i datteren sin (snart et halvt aar) men jeg er ikke sikker paa om han er saa glad i meg. Eller, han er glad i meg, men ikke paa en romantisk maate. Vi har ikke hatt sex paa over en mnd minst, og har bare hatt sex noen ganger siden fodselen. Jeg foler meg stygg, og han er alltid trott/for mett.. er vel bare unnskyldninger. Ser ikke for meg at vi noen gang faar et godt sexliv igjen. Det var ikke saa bra foer jeg ble gravid heller, var mest sex under egglosning... Naa sa jeg at vi kunne selge ting paa finn, og han sa ja, bilsetet kan vi selge. Han har foer sagt at han ikke er sikker paa om han vil ha flere barn enn dette ene og naa sa jeg at hvis vi skal ha en til saa trenger vi jo et bilsete igjen. Ja, kanskje sa han. Huff ble lei meg jeg naa. Gruelig saa daarlig humoer jeg er i da. Er ofte i daarlig humoer i helgene jeg naa. Huff, naa ble alt trist og leit.
wireless wife Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Huff. Har ikke så mye å si til deg akkurat nå, annet enn at dette er helt normalt. Jeg og mannen min har verdens lykkeligste ekteskap (tosidig), men vi har for tiden sex veldig skjelden. Ikke mer enn en gang i mnd i gjennomsnitt tror jeg. Det er en stor omveltning å få barn. Jeg vet det ikke alltid er så lett å godta, men det kan ta tid for både mor og far å få det romantiske til å fungere igjen etter fødsel. Slapp av og ikke stress med det. Sett av tid til å kose dere sammen, så kommer det seg etterhvert. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå