Sunniva78 har to små Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Er Blenda Sensitive like bra som Neutral?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Håper det... Har også brukt Blenda Sensitive på babyklærne.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 JA!. Blenda Sensitive er også helt uten parfyme, som jo er det viktigste. Synes Blenda er mye mer effektiv på flekker og sånt også, så absolutt mitt valg.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 tja.. jeg jobber innenfor naaf ( norges astma og allergiforbund) og den eneste vi har godkjent er neutral. så jeg ville gått for neutral vaskemiddel og såpe..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 HVis du jobber hos NAAF burde du vite at Blenda Sensitive Hvitt, Blenda Sensitive Farget, Blenda Sensitive Flytende og Blenda Sensitive Tøymykner er anbefalt av NAAF. Sikker på at det ikke er Neutral du jobber for? "Blenda Sensitive er utviklet spesielt med tanke på sart barnehud, og inneholder verken parfyme eller fargestoffer. Hele serien er dermatologisk testet og inneholder ingen kjente ingredienser som kan frembringe overfølsomhet eller allergi. Derfor er Blenda Sensitive anbefalt av Norges Astma- og Allergiforbund."
Delirium Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Godt å høre at Blenda er like fint, jeg brukte Neutral i en periode og likte ikke måten klærne luktet etter vask. Blenda gir en frisk og ren lukt.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Jeg vil ha Blenda-hvitt barn ... eller ihvertfall barneklær ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå