Gå til innhold

BORT MED TRUSA!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt vel personlig dette men, nå er underlivet så hovent, vondt og følsomt at jeg måtte gå free-bird i går kveld. Trusa var sååå vond å ha på..

Fleres som sliter med klær som gnager??

"Bare" 10 uker igjen til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette problemet hadde jeg for noen uker siden også.. Og så for meg å måtte gå med den kjempe musa helt frem til termin.. Var så hoven at sambo begynte å le... Men det gikk heldigvis over igjen etter noen dager.. :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hihi....free-bird var et bra uttrykk!=) Jo, jeg har krangla med trusa mi det siste døgnet - men det er pga et besøk hos hudpleieren da; fikk voksa bikinilinja for siste gang før jeg blir mamma! Så nå er jeg rød og hoven. Mmmmm, lekkert....=P Blir fint etterhvert, da!

Skrevet

liker ikke NOEN klær for tida.. Kan til nødens ha på meg noen om jeg skal ut av huset:P Men det er mest på grunn av at de som alt annet forverrer denne hersens kløen min.. Termin i morgen jeg da!:) Kanskje hun kommer snart;)

Skrevet

Har 8 uker igjen til termin...

Jeg har kjøpt stoooor str. på mamma string truse.. det funker fint :-) (kan jo ikke gå uten... må ha truseinnlegg :-)

Skrevet

guri meg det var godt & høre at andre har det på samme måte som meg ;o)....kjønnsleppene mine er nemlig skikkelig hovne...røde & såre :(( AUUUUU.....så jeg må si at her i heimen liker jeg best & være helt NATURELL under kjole/morgenkåpe :))....lot sambo ta en titt,han holdt på & le seg skakk...hm...jaja :))

Skrevet

Tja, skal ikke si det er godt å høre det er flere som har det som meg.. men fint å vite at man ikke er den eneste..

KLarer dere å fungere seksuelt nå?

Synes det bare gjør vondt, vondt, VONDT!!

Sambo virker ikke som han forstår, eller kan hende han ikke vil forstå.. Dro frem stay-ups og lurte på hvilket annet sexy undertøy jeg ville ha på i kveld.. Yeah right

Sikkert ikek lett å være ung, viril mann på 22 år og bare høre NEI hele tiden. Skulle ønske jeg bare kunne lempe alt dette over på ham en uke eller 2, så fikk han kjenne det på kroppen selv,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...