Gå til innhold

Ønsker meg julekort fra dere!

♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM Mandag 17. Desember, og ønsker meg "julekort" med massevis av babystøv fra dere til jul!!!!

Håper så veldig at spiren sitter, og at den har tenkt å klore seg fast hele tiden ut denne gangen..

Har nemlig hatt de samme symptomene som sist, vondt nederst i magen rundt EL, liten spotting ca 5-6 dager etter det, og litt urolig mage nå de siste dagene..

Hva tror dere, kan jeg ha så flaks igjen???

Wish me luck!

Og en riktig god jul til dere alle sammen- lykke til med julebabyene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender deg MASSE babystøv til jul

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************'

klem...og lykke til...

jeg tror du er gravid jeg:)

Skrevet

Lykke til!

Sender masssse babystøv: **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Ha en kjempefin jul! :o)

Skrevet

GOOOOD JUL OG GODT NYTTÅR!

*babystøv*

Skrevet

Masse lykke til :)

:):):):):) ************************************************:):):):):)

Super porsjon med babystøv til deg!

Skrevet

********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

:)

Sender deg babystøv jeg også:)

Masse lykke til: )

Krysser fingrene for at det har klaffet.

Skrevet

Her kommer det babystøv fra meg også. Håper dette vil hjelpe dere og lykke til. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

***Riktig GOD JUL! Masse støv i din rettning!!****

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...