♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Har IKM Mandag 17. Desember, og ønsker meg "julekort" med massevis av babystøv fra dere til jul!!!! Håper så veldig at spiren sitter, og at den har tenkt å klore seg fast hele tiden ut denne gangen.. Har nemlig hatt de samme symptomene som sist, vondt nederst i magen rundt EL, liten spotting ca 5-6 dager etter det, og litt urolig mage nå de siste dagene.. Hva tror dere, kan jeg ha så flaks igjen??? Wish me luck! Og en riktig god jul til dere alle sammen- lykke til med julebabyene!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 sender deg MASSE babystøv til jul **********************************************************************************************************************************************************************************************************************' klem...og lykke til... jeg tror du er gravid jeg:)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 god og jul og sender deg masse babystøv:-)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Lykke til! Sender masssse babystøv: ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Ha en kjempefin jul! )
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 GOOOOD JUL OG GODT NYTTÅR! *babystøv*
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Masse lykke til :):) ************************************************:):) Super porsjon med babystøv til deg!
Lille trille satt på hylle Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Sender deg babystøv jeg også Masse lykke til: ) Krysser fingrene for at det har klaffet.
løveprinsen <3 Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Her kommer det babystøv fra meg også. Håper dette vil hjelpe dere og lykke til. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
kei80 Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 ***Riktig GOD JUL! Masse støv i din rettning!!****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå