Gå til innhold

Milla våknet bare to ganger i natt! Jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gav henne litt tykkere grøt og litt mer enn tidligere (har bare gitt henne "suppe" tidligere) og hun våknet bare to ganger for å få pupp i stede for annenhver time! Håper det fortsetter sånn, i såfall er jeg glad jeg begynte med litt grøt nå og ikke skulle fullamme til 6 mnd for enhver pris...Tok laaaang tidf ør hun sovnet (som vanlig), men vi får ta en ting av gangen;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også en gutt som våknet 4-6 ggr for mat i löpet av natta..Han er 4 mndr, begynte med tynn gröt når han var 3,5 mnd og nå lager jeg litt tykkere gröt og gir han på ettermiddagen..ammer ellers..

Nå våkner han 2-3 ganger og det er så deilig...Jeg er ennå helt utslitt men ser at det finnes håp :)

Han sover ikke mye på dagtid heller men så lenge vi får sove bedre om nettene så gjör det ingenting..

Bruker lang tid på å sovne han også, men håper at det også går seg til..må bare ha tålmodighet...

:)

Skrevet

Høres ganske lik ut som vår jente, det der. Hun sover heller ikke så mye på dagen. Lykke til med leggingen dere også:o)

Skrevet

Ååååå, det hørtes deilig ut! Kanskje vi bør begynne noe grøt vi også... Maya er 4 mnd og 1 uke. før våknet hun bare 2 ganger per natt men siste mnd har hun våknet opp til 6 for mat... Det skal sies at hun er brystvegrer og vil vanligvis ha svært lite pupp på dagtid for så å ta igjen på natta... Har prøvd med MME etter pupp men det griner ho på nesa av... Men kanskje vi skal prøve med litt grøt, hvilken grøt begynner dere med, og når du sier suppe, hva mener du da? Veldig utblandet grøt? Og blander dere med morsmelk eller mme? Takknemlig for svar!

Skrevet

Hei:o)

Vi gir også lillegutt grøtsuppe på kvelden. Tar en god ts grøtpulver av 4 mnds maisgrøten til nestle og blander med ca 60 ml mme, morsmelk hvis du har det:o) Vi har det i en flaske som vi har skåret et stort hull i smokken:o) Han har ikke helt skjønt dette med skje, men så er han jo liten enda:o)

Skrevet

Jeg gir Leah 100 ml mm blandet med 4 ts maisgrøtpulver og 1 ts malt, på flaske:) Hun får det ca 1 time før hun skal legge seg, og jeg har merket stor bedring på søvn hennes, spesielt på natta:) Så kanskje hun begynner å sove enda bedre når vi begynner med litt tykkere grøt over jul en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...