*Rutletutt* Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Gav henne litt tykkere grøt og litt mer enn tidligere (har bare gitt henne "suppe" tidligere) og hun våknet bare to ganger for å få pupp i stede for annenhver time! Håper det fortsetter sånn, i såfall er jeg glad jeg begynte med litt grøt nå og ikke skulle fullamme til 6 mnd for enhver pris...Tok laaaang tidf ør hun sovnet (som vanlig), men vi får ta en ting av gangen;o)
Mille** Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Åååå, så deilig!! Det unner jeg dere altså, krysser fingre for at det går rette veien nå. Klem )
*Rutletutt* Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Takk for det, vennen - er rart med det hvor mye lysere alt ser ut bare en får seg litt mer søvn;o)
Blue Lady Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Så bra!!!!! Må være deilig å få sove litt mer enn du bruker ) Her går det enda veldig opp og ned med nattesøvnen, noen ganger våkner hun annenhver time og noen ganger bare 2 ganger.. har kjøpt inn grøt jeg også, men har enda ikke prøvd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå