Gå til innhold

Jeg gruer meg sånn til jobb idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke få sagt det.. Helt fra jeg fikk vite hvem jeg skal til... Det kommer til å bli råtøft! Av og til er det ikke så morsomt å jobbe innen helsevesenet.... =/

Vet ikke hvor mye jeg kan si her inne heller.. Derfor velger jeg å ikke si så veldig mye... Bare send meg masse styrke til å klare dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan det er, uff mange ganger enn gruer seg til å gå til noen. Husker jeg ble sendt til en som var vanskelig, gjorde masse feil fordi jeg var nervøs. Ikke noe gøy å grue seg til jobb

Skrevet

Jeg ville heller bare hatt vanskelige besøk ikveld, enn akkurat dette ene... =/

Skrevet

Oki. Er vel sånn av og til. Jeg priset meg lykkelig i sommer at jeg bare var omsorgsarbeider og ikke sykepleier, da noe skjedde med en bruker som var veldig tragisk, går ikke mer inn på det her inne.

Skrevet

Huff.. Ja, det er mye rart man kan komme opp i.. Mange triste og grusomme skjebner... Sykdommer er noe dritt!

Skrevet

Ja, det er det. Jeg har ihvertfall lært fryktelig mye av å jobbe med mennesker. Og lærer å sette pris på hver dag jeg er frisk.

Skrevet

Ja, ikke minst det...

Skrevet

Lykke til snuppa! bare tenk på hvor rar jeg er innimellom, så blir nok dagen bedre ;-)

Skrevet

Hehe, ja det bør vel funke.. ;O)

Skrevet

Jeg pleide å gjenta for meg selv at jeg gjør så godt jeg kan og mer kan ingen kreve når jeg visste at jeg skulle ha noen jeg synes var vanskelige;) Ofte er det verre å tenke på det som kommer enn faktisk å stå midt oppi det... Lykke til i kveld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...