Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Endelig har jeg kjent liv på utsiden av magen, 21+4 i dag=) Så fantastisk å kjenne de små dultene mot hånden min... Og jeg som har vært så bekymret siden det har vært så lite bevegelse den siste uken... Men den nydelige lille babyen min ville nok si fra til mammaen sin om at alt er bra=)=) Fantastisl å være gravid=)=)=) Ha en fin fin dag alle jenter=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Ja, det er en fantastisk følelse!! Ha en flott dag du også.
Labambie Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hihi! Ja,de første sparkene utenpå magen er en spesiell følelse! Bare kos deg og nyt det..
*Super*Mamman* Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Så koseli. Mannen min kjente de første sparkene for et par dager siden, han lyste opp med det gliset da, hehe:) Er nå 17 + 4 ( men mest sannsynlig noe lengre)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Så deilig! Nå blir det hele mer håndfast, ikke minst for mannen din - endelig får han også kjenne bevegelsene av ungen sin. Nyt sparkene=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå