Turid Laila Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Eller bør jeg satse på noe annet? Evt. hva? Har tenkt å investere i ordentlige uteklær, som er praktiske samt ser bra ut
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 har selv flere uteplagg av bergans,og det er de beste klærne jeg noen gang har hatt.. eneste minus at de er litt kalde,så man er nødt til og ha ordentlig ullundertøy eller andre varme klær på under. dette gjelder isogaiza klærne. (71 gr nord o.l)
Turid Laila Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Ja det hadde jeg regnet med, å ha ordentlig med klær under. Det er jo ganske dyrt, så derfor jeg tenkte å høre andres erfaringer. Det kommer til å gjøre et ganske stort innhogg i lommeboka.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 kjenner til det der ja.. men det er mange som har og selge pent brukt på finn også.. til en rimeligere pris..=)
MathildeC Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har Bergans "vinter"-regnjakke samt vanlige sommer-regnbukser. Jakken er god og varm, trenger ikke mye klaer under den til vestlandsklima. Spoers jo hvor du bor. Kan aapnes under armene hvis man blir for varm. Buksen er kjempebehagelig. Jeg har brukt klaerne MASSE og er veldig fornoyd med passform og kvalitet. Jeg kjopte faktisk disse klaerne fordi jeg ble strandet i et slikt regnvaer at det saa ut som jeg hadde vaert ute og svomt.. saa siden jeg trengte slike klaer fikk jeg endelig et paaskudd til aa kjoepe de.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå