Gå til innhold

Da tror jeg at jeg tør å juble!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test torsdag på dag 27 i syklusen (jeg har 30), og den viste svakt positiv. I går var den litt sterkere. Torde fortsatt ikke å juble. Tok en ny i dag ( :) ), og den var nesten like sterk som kontrollstreken!!

Da ser det ut til at det klaffet i 11.pp etter sen MA. Kjenner litt redsel for å oppleve det samme som forrige svangerskap, men jeg får prøve å ikke ødelegge hele denne tiden med å være redd.

Ønsker dere alle her inne lykke til videre og at dere alle får en spire snart.

Så nå håper jeg at jeg ikke kommer inn hit igjen (annet enn som "sniktitter":) )

Takk for all støtte gjennom sommeren og høsten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en herlig førjulsgave snart4barn! Gratulerer så mye! Husk at lynet sjelden slår ned to ganger på samme sted. Dette skal gå bra. Ta vare på deg selv og lille spiren. Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!!!

Bedre julegave kunne du vel ikke fått ;)

Har selv IKM på mandag, og krysser alt jeg har for at jeg kan flytte over til 1. trimester jeg også ;)

Skrevet

Måtte inn her å se eg=)

Gratulerer kjempe mye!!!!!!! *tørke en tåre*

Dettte var kjekt å høre!!

Stor klem=D

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!! Skjønner godt at du er bekymret, men synes det var godt sagt at lynet sjeldent slår ned to ganger på samme plass..Det skal jeg tenke hvis jeg blir gravid igjen.

Kos deg i den flotte tiden du har foran deg:-)

Skrevet

gratulerer.....da sees vi i augustklubben:)

Dette skal vi klare sammen...jeg er også litt redd...etter ma i januar og sa i mai...men føler at det skal gå veien denne gangen og det gjør d nok for deg også...

klem:)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen!!

Skrevet

Må hive meg på jeg også å gratulere så masse!!!! For en herlig julegave. All mulig lykke til deg og den lille spiren din:-)))))))

Skrevet

Saa fantastisk! Gratulerer saa mye, maa ikke bruke tiden paa aa vaere redd nei, det er bare tull, men ikke saa lett alltid.... =o) Nyter nygravidtiden jeg (naar jeg ikke er kvalm og troett da) selv om jeg ogsaa har mistet noen, tenker at det skjer ikke naa - naa er det min tur, med nr 2! Det kan saa lett gaa fint ogsaa..... =o) Uke 8 naa.

God tur videre, fire barn er ogsaa imponerende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...