Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Trodde aldri jeg skulle gå på overtid (man håper jo i det lengste) men her sitter jeg da. Sååå hormonell (eller bare dritt lei??) og mobilen ligger snart i søpla.... "Har det skjedd noe"/"Er noe på gang"???? Har lyst til å hyyyyyyle! Slapp av - jeg skal gi beskjed så snart noe har skjedd. Er ikke det at jeg kommer til å glemme å fortelle det liksom!! Argh... Det verste er nesten at jeg føler meg i altfor god form. Hadde liksom trodd at jeg skulle kjenne meg i dårlig form og ha masse maserier og mensmurringer nå på slutten, men neida - føler meg super (om enn litt tung) hver morgen når jeg våkner Kom ut lille venn - vi venter sånn på deg!!!!!
LilSilja Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Kjenner til det der, formen er egentlig god selv om magen føles tung til tider, ungen sparker og koser seg der inne slik at jeg kjenner det godt i ribbeina. Begynner å bli lei delux av å våkne hver dag og kjenne at alt er rolig. Ja, babyen kommer når den er klar, vet det, men om 4 dager blir jeg igangsatt og jeg vil IKKE dra på det sykehuset i tillfelle jeg må bli over jul. 2-3 timer på buss for å komme dit ser jeg som et mareritt. Vist den bare ville komme snart kan jeg føde her og det hadde vært så mye mindre mas. Unngår nesten folk og telefoner nå etter terminen for jeg jeg gidder heller ikke høre at de spør om det har skjedd noe, er det noe på gang og lignende Er forresten - 10 dager i dag
netti81 Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Lei lei lei. har det samme problemme om at folk ringer eller skriver mld. Har gitt beskjed at det gidder jeg ikke, så tror du de ikke har begynt å fiske i stedenfor da? F.eks i går fikk jeg mld av søsteren min om jeg så idol og det vet hun at jeg alltid gjør og etter på fikk jeg mld av svigers at det er bra at favoritten vår( Som er Bjørn johann forresten:) ) forsatt er med. Hun skriver sikkert mld til folk en gang i halvåret. Håper prinsen våres komme snart.
RebekkaWest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Jepp. Blir faen meg helt sprø her. er 14 dager på overtid og skal settes igang på mandag. Folk maser og herjer, vet at de ikke gjør det for å være slemme, men... Kan jo nesten ikke skru av mobilen heller, for da tror jo alle at det er føding på gang... Jeg er i super form. Kan gå i timesvis, men har bøtter og spann av vann i kroppen. (Pluss hormoner da...) . Det må jo være en fordel, kroppen skal igjennom masse stress nå...
brummemamma- Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Nesten termin i dag. og i god form, litt for god form virker det som om andre synes. Veldig lei av at alle spør og maser - og lei av at mer ukjente blir superoverrasket over at det er termin allerede: "du som er så sprek, og du er jo ikke så stor og så videre" SFmålet ligger midt på kurven og har ligget der hele tiden, så trodde det var passe stort jeg... Lei av å vente nå, har så lyst å få babyen trygt ut og hjem til jul. Lei av å kjenne etter tegn og etter bevegelsesmønster og bekymre meg med alle små endringer - og lei av å ikke kunne planlegge noe - alle planer sånn "viss det ikke skjer noe" og da blir vi kuttet ut fra en del aktiviteter som må bestilles på forh¨ånd som revyer og familiejulebord og sånn, det er litt kjedelig for vil jo gjerne gjøre ting for å få tiden til å gå. Og så gleder vi oss jo så veldig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå