Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 har masse melk i brystene til og med etter mini har diet.. men hva fryser dere det ned i? når dere er ferdig bare setter dere det rett i kjøleskapet sant? neste gang bare heller dere det på det "gammle" igjen og fryser?
Piipii Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 På apoteket får man kjøpt sånne fryseposer og frysebokser, de er fine å bruke. Selv foretrekker jeg posene, da de tar kortere tid å tine:) Kan også være lurt å fryse de i sånne isbiterposer for da tar du bare ut så mange treninger du trenger, så slipper du å tine masse melk hvis du bare skal ha litt. Jeg blander melk jeg har pumpet fra tidligere på dagen og så på kvelden fryser jeg ned alt:) Men dumt å fryse for mye melk i samme pose, for man kan jo ikke fryse den igjen etter at den er tint.
mamazon <3<3<3 Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har hørt at man ikke skal samle ny og gammel melk i kjøleskapet, altså ikke blande nypumpet oppi kald melk. Men du kan helle nypumpet melk oppi frossen melk, så lenge det er mer frossen enn ny melk. Se ammehjelpen for sikker info: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=29
Super-Langbein Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Avent har fine bokser med lokk som er beregnet til dette. De kan selfølgelig brukes til andre ting også, nå skal de brukes til å oppbevare hjemmelaget babymat.
Super-Langbein Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 selVfølgelig skulle det stå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå