Gå til innhold

Jeg tapte kappløpet jeg...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,ja man kan ikke vinne hver gang som min kjære sambo sa. Jeg og ei kusine av meg har hatt ett internt kappløp, hun hadde nemlig termin 16.12 altså dagen før meg. Det er førstemann for begge to og vi har vært mye sammen i oppveksten,jeg bodde hos de også en periode da jeg gikk på skole. Hennes mor (mors lillesøster) føler at hun blir mormor 2 ganger nå når vi begge skulle ha. I går fikk jeg sms fra en stolt mormor om at min kusine fikk en gutt i går kveld. Søren og tenkte jeg, da ble hun før meg!!!! men det var jo koselig da for all del......

Har hatt det mye moro i familien med at vi hadde termin så nært hverandre og at begge venter gutt. Ei annen kusine av oss venter nr 2 i begynnelsen av januar,det også gutt, hvis hun får før meg da blir jeg drittsur da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nå er det ingen som får slå meg på målstreken her rundt meg lengre, da blir jeg sur ;) Min kusine hadde også termin 16 desember, men hun fikk for over 2 uker siden.. Så nå er det bare meg igjen :)

Skrevet

Hihihihi kan hende jeg slår deg likevel. blir satt igang på mandag hvis noe ikke skjer i helga,har termin den dagen også. Les innlegget mitt på 3 trimester som omhandler dette...

husker ikke om du har termin før meg i farta men..........

Skrevet

Så på desemberklubben at du også blir satt igang på mandag! så morsomt da!!!! så får vgi se hvem som får først av oss to da....

Skrevet

Ja, da kommer de kanskje samme dagen da, blir spennendes å komme hjem til bim å lese etter oppholdet på sykehuset ;) Uansett, MASSE lykke til!!=) Merker det kribler godt i kroppen nå ja ;)

Skrevet

Lykke til du også! jeg fikk plutselig ett anfall av panikk her,det er jo jul snart og vi har ikke kjøpt inn noe særlig til julemat enda....hjelp!!!!!!!!!!! tror jeg må på butikk en tur jeg gitt,bra den er oppe til 23.00 her da

Skrevet

Panikken bredde seg her hos meg også;) Så nå er kjøleskapet litt fyllt hvertfall. Resten får sambo ta seg av. Han er ganske bortskjemt egentlig, for nå vasker jeg det som er av skittenklær, så det ikke blir så mye når jeg kommer hjem.. hehe.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...