Gå til innhold

Jeg tapte kappløpet jeg............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,ja man kan ikke vinne hver gang som min kjære sambo sa. Jeg og ei kusine av meg har hatt ett internt kappløp, hun hadde nemlig termin 16.12 altså dagen før meg. Det er førstemann for begge to og vi har vært mye sammen i oppveksten,jeg bodde hos de også en periode da jeg gikk på skole. Hennes mor (mors lillesøster) føler at hun blir mormor 2 ganger nå når vi begge skulle ha. I går fikk jeg sms fra en stolt mormor om at min kusine fikk en gutt i går kveld. Søren og tenkte jeg, da ble hun før meg!!!! men det var jo koselig da for all del......

Har hatt det mye moro i familien med at vi hadde termin så nært hverandre og at begge venter gutt. Ei annen kusine av oss venter nr 2 i begynnelsen av januar,det også gutt, hvis hun får før meg da blir jeg drittsur da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp (mest sannsynlig) tapt et kappløp jeg og, hvis det er noen trøst. :) En venninne som opprinnelig har termin en uke etter meg skal ha ks på min termindato (neste uke), og jeg tror aldri i verden at jeg tar henne igjen nå... Ingen tegn på det nå i hvertfall. Har du noen modningstegn? Du har termin tre dager før meg, så skal stille meg pent i kø. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...