Gå til innhold

Rier vil de..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitte på samme plassen som menssmerter har gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de kan gjøre det, er vel litt forskjelig fra person tli person.

Med nummer en satt mine føst som mensmerter, senere kun nede i bekkenet, ikke i ryggen etc som hos mange andre.

Er du i tvil om du har rier eller kynnere kan du jo ringe føden.

Me om det er rier, så merker du det fort nok =)

Skrevet

Ja skal på føden klokka 11 så da får vi se:)

De sitter i låran og bekkenet akkurat som menssmertertene mine, men det er ennå litt ujevent ca 30 min mellom de, så har vel god tid..

Håper bare ikke de stopper!!

Skrevet

Kan vel kjennes som sterke menssmerter ja... Mens andre kjenner det mest i ryggen.. Hadde regelmessige kynnere igår og trodde nesten det var starten på noe.. Helt utrolig hvordan man går og kjenner veeeeeeldig etter nå som det nærmer seg.. "hmmmm, var det kanskje en liten ri??" Jeg har funnet ut at jeg skal (prøøøøve) å ikke kjenne så voldsomt etter, som mine flergangsfødende venninner sier: du kjenner det tidsnok vist det er rier! FØDESTØØØØØØV til deg, og meg!

Skrevet

Hehe ja er drit lei skal jeg si deg, men skal egentlig på føden av andre grunner.

lillegutt har vært altfor rolig så skal inn til ctg i dag, var i går å!

Hadde vært deilig om det starta selv så slapp jeg kansje å bli igangsatt!!(som det er snakk om)

Jeg vokna faktisk med vondt i natt så denne gangen har jeg ikke kjent etter, hehe det kom vondt av seg selv!

Men nå er jo bebien gode 4 kilo så det er bare å komme:)

Takk for fødestøv:D

Skrevet

Det kan jo være starten på noe...:)) Okei, du får ha masse lykke til, og oppdater hvis du kan!! :) Begynner å bli passelig lei av alle som maser på baby til jul, selv om jeg goooooodt kunne tenkte meg det selv..:)))))

Skrevet

Hehe ja skjønner hva du mener, jeg skal oppdatere om jeg skal hjem igjen:D

Skrevet

kan få låne min på elleve mnd på juleshopping eller noe,så ombestemmer du deg fort...

Skrevet

Hehe... FIkk et liknende tilbud igår...:) Og har fått veldig mange råd om å nyyyyyyte tiden da baby enda er inni magen og man kan sove når man vil.. Men det nytter ikke å si til en førstegangs som bare har lyst til å møte lillegullet og ikke skjønner hva dere prater om! :) :)

Skrevet

Åsså må jeg jo lege til att jeg ikke ble gravid fordi jeg ville vente på bebien da;)hehe

'Å være høygravid må jeg si er IKKE noe stas det heller!!!hehe

Så nei jeg vil ha gutten min heller:D

Skrevet

Hei! Er det ingen som tenker på at det faktisk er en stor fordel for barnet å bli født i det nye året? Har to skolebarn som er født i nov, og har ikke lyst til å føde i slutten av der. De er jammen små nok når de begynner på skolen! Jeg er sliten og lei selv, men prøver å være tålmodig, for babyens del. Har tre barn fra før, så det er ikke så lett å få nok hvile, eller tid for seg selv. Særlig nå når mannen min jobber borte tre/ fire dager i strekk. Skjerp dere, og nyt ventetiden, dere som venter førstemann! Hilsen snart firebarnsmor, 6.jan.

Skrevet

Vist min bebi ikke har det bra i magen vil jeg att han skal komme ut!

Og er fødselen i gang så tror jeg ikke jeg får stoppet det nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...