Gå til innhold

Oslo Øst? ÆSJ!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært på østkanten, men hører at det er stygt og ekkelt der. har møtt noen derfra og de var ufine. takk gud for vestkanten

 

 

 

best i vest

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på vestkanten en gang, da måtte jeg stå i dusjen en time etterpå for å få vekk drittstanken.

 

Takk for at du aldri kommer hit til østkanten!

Skrevet

Vær så god! lover at jeg skal holde meg langt unna. de av oss som har råd til det, gjør jo som oftest det.

Skrevet

Å va ær gæærnt med østkanten?

Skrevet

Jeg må jammen si at du har gjort godt i å bare klare å holde deg til vestkanten, gitt! Litt sånn innelukket landsbysammfunn... Litt sånn ensformig, kanskje...

Skrevet

Oslo? æsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...