solaria Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Har aldri vært på østkanten, men hører at det er stygt og ekkelt der. har møtt noen derfra og de var ufine. takk gud for vestkanten best i vest
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Var på vestkanten en gang, da måtte jeg stå i dusjen en time etterpå for å få vekk drittstanken. Takk for at du aldri kommer hit til østkanten!
solaria Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Vær så god! lover at jeg skal holde meg langt unna. de av oss som har råd til det, gjør jo som oftest det.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Jeg må jammen si at du har gjort godt i å bare klare å holde deg til vestkanten, gitt! Litt sånn innelukket landsbysammfunn... Litt sånn ensformig, kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå