Gå til innhold

6 øl og alene med barna......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på besøk, og kom hjem og talte opp 6 øl, som han hadde drukket mens han var hjemme alene med 2 små.

hva synes dere om det???

i tillegg kjemper han om 50/50 samvær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg er fryktelig.. Når han er alene med de små er det viktig at han ikke har drukket om noe skulle skje.

Skrevet

Uff, dette var ikke bra. Hvis han kjemper om 50/50 samvær skal du bare si dette, så forminsker du sjansene godt.

Skrevet

Hei..Er ny her jeg. Hilser på alle her:)

Ville så gjerne bare få si min mening om dette,ble litt sin også.. Jeg er alene med to barn,ble det for rundt ett år siden.. Har alltid vært sånn at jeg ikke drikker når jeg har barna,ikke engang når de sover.. Syns ikke alkohol og barn hører sammen i det hele tatt.. Så jeg ville ikke levert barna mine til faren om han drakk mens han hadde et ansvar for de..

Skrevet

det hender da jeg har tatt meg en øl eller et par glass vin på kvelden, men 6 øl er litt vel mye når man er alene m barna, er liksom ikke helt klar i hodet da!!!!!

Skrevet

Du måtte mene alt du vil at dette er feil. Men om han var i stand til å ta vare på barna, dette ikke er et normalkonsum og han ikke har et problem, ja da har det rettsmessig ingenting å si.

Jeg er forsåvidt enig med deg. Men er ikke helt motstander av at en kan ta seg en øl, litt vin eller det en måtte like.

Det er stor forskjell på om en tar litt for kos, eller blir brisen eller full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...