Gå til innhold

_Hva står på planen i dag da.. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det en av to.

Enten være hjemme med Atekatten,kanskje handle litt.

Eller pakking og flytting på mamma og Atekatten (er nå opp til sambo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juleshopping, bare julebordskongen fra i går finner ut at det jaggu er en hverdag i dag også... (inklusive paracet regner jeg med:p hihi)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo er ute og handler juletrefot, og mat.

Når han kommer hjem, skal jeg bake feridg en kake, og boller, som jeg må stille med i bursdagen vi skal i kl 12. Så skal vi pynte juletreet, og rydde her hjemme.

Kl 11 må vi ordne oss til bursdagen, det er karnevalsbursdag, så må ordne eldstejenta. Reiser kl 11.30, og kommer hjem kl 14.30.

DA får vi besøk av mamma, broren min, kjæresten til mamma, og sønnen hans, som skal spise julemiddag her hos oss i dag :) :)

Travel, men VELDIG koselig helg :o)

Skrevet

Men LadyLuck, du må nok utdype litt, er det uroligheter på gang?

Skrevet

er det noe nytt her i huset da???

Nei, sprakk jo så det holdt med røykinga, og dumme meg prøvde å skule det.

Så fant han det ut, og verre gikk det, gik en ti pakning på en dag.

når jeg tok siste røyken holdt han på å sprekke selv, og jeg sa jeg hadde kastet dem, noe som var løgn, hadde jo rykt dem opp.

Så dette pluss mange andre problemer var i natt dråpen, og fikk beskjed om å pake bagen, når jeg i dag spurte om han enda mente det, var svartet, vet ikke, får se når jeg våkner.

Det rare er at han uansett vil være sammen enda, bare ikke bo med meg (om det er det han bestemmer seg for)

Skrevet

Nå må jo jeg bare legge kortene på bordet og si at jeg ikke har fått med meg det før asså... Jeg svinge rlitt unna sånne tråder...

Men at røyking skal forårsake så mye trøbbel, det er jo leit da. (selv om du jo skriver det er mer)

Men dersom han sa noe sånt i går synes jeg faktisk han kan stå opp nå og gjøre rede for hva han egentlig vil! Ikke ligge og purke og sove mens du venter...

Så krysser vi tottelittene her i gården for at han er "snill igjen" når han våkener og at dere får en herlig lørdag!

Skrevet

I dag skal jeg til frisøren og fjonge meg til jula.

Gleder meg til det :o)

Så blir det noe shopping, handling, baking og masse kos med mann og barn :o)

Skrevet

Handle et par ting, hente noen gaver, levere noen kort og få hyggelig kaffebesøk av venner. I kveld skal minstemann og jeg være aleine mens mannen er på julebord. Da skal jeg pusle og ordne, vaske og pynte litt og riktig kose meg! Rart - før var det pyton å være aleine en helgekveld. Nå er det helt greit. Ikke for det - koseligere når han er hjemme da :-)

Skrevet

lørdagen blir alene uansett.

han skal på jobb klokka tolv, og ikke ferdig før etter åtte, og da er jo Atekatten sovna, og med så lite søvn jeg fikk i natt, så er nok jeg også sovna

Skrevet

Dagen er helt åpen! Tør ikke planlegge så mye for tiden, formen er jevnt over ganske dårlig kan du si. Kvalm, trøtt og uggen.

Skal vaske noen skap og kanskje bake litt hvis det blir en bra dag.

Gruer meg allerede til lillejulaften. Da er vi bedt til søstersen på rømmegrøt, og det KLARER JEG BARE IKKE akkurat nå!!

Skrevet

rolig formiddag hjemme og tur i skogen med valpen etterhvert, og så stæsje meg til julebord ikveld og ut å ha det litt gøy med gode venner :)

Skrevet

Vi skal ut å gjøre unna de siste ærender før jul, så er det hjem å bake pepperkaker før jeg og gubben stikker ut på fest i kveld. Tror dette blir en super dag! :o)

Skrevet

Vi tenkte å kose oss alene i dag. Mini skal til farmor og farfar og samboern foreslo at vi kunne ta en tur ut for å kikke litt i butikkene. Haha fikk helt bakoversveis jeg. Han som blir irritert bare han ser masse folk og aldri finner parkeringsplass :P

Skrevet

Jobbe, jobbe og jobbe:)

Meeen når jeg kommer hjem i femtiden får vi besøk av venner, og da skal vi lage smultringer:) Det blir kos!

Skrevet

Her måtte samboeren på jobb i dag. Thea sover og jeg sitter her ;)

Får vel komme oss en tur ut etterpå vel. Trille opp til svigermor å få noe godt å spise kanskje!

HockeyMom: Ta han med deg på storsenteret. Der er det sikkert LITT folk nå! Stakkarn kommer vel til å snu før han har kommet ut av tunnelen ;)

Hehe, neida. Koooos dere! Og minn han på at han selv har valgt å dra på ett senter på en lørdag like før jul!! *Snille gutten som vil glede kjæresten sin!!*

Skrevet

Ungene skal bli med mormora og morfaren sin på en gård og møte fjøsnissen,få sitte på hest og slede,grille pølser og kose seg..I mens skal sambo og jeg få ferdig siste gavene..

Så skal ungene kjøres til farmora si der de skal bake og pynte juletre..(hun gjør alltid det 1 uke før julaften med alle 6 barnebarna)

Og de skal liggeover der..Så vi blir egentlig barnefri i hela dag vi..

Får se hva vi gjør i kveld da..Kose oss iværtfall..

Skrevet

Nå kommer farmoren min på besøk vært øyeblikk, når hun har dratt skal jeg vekke julebordstrollet som ligger å purker inne på soveromme fortsatt. Så skal vi dra på julehopping, så er det hjem å lage middag før vi skal på juleverksted... Fullpakket dag i grunn :)

Skrevet

At du finner deg i å bli behandlet på den måten!? At han kan true med å hive deg og barnet ut når han ikke får det som han vil... Ha litt selvrespekt, jente!

Men røyking og graviditet er jo ikke bra, så jeg er forsåvidt enig med han sånn sett.

Skrevet

Her skal vi bare ut å trille en liten tur på butikken, handle litt mat til helga.

Også skal vi bare slappe av, kanskje lage noen julekaker.

Skrevet

Jeg har hatt barnefri i natt, og ska ikke hente snuppi før om 2-3 timer :)

Gubben dro på jobb kl 6 i dag, så jeg sitter her fremdeles i morgenkåpa. Deilig!

Skal vaske og støvsuge litt, før jeg skal hente gava til gubben jeg bestilte i går (graverte mansjett knapper).

Tenkte å dra å trene også, men jeg tror det blir med tanken gitt.

Ha en flott helg!

( Også skal jeg kooose meg med håndball semi i hveld! Jej!)

Skrevet

Handle inn og ordne til, til barneselskapet til Tobias i morgen. Forhåpentligvis slappe litt av også;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...