Gå til innhold

Jeg er så stolt over å vente nummer 4!!!! Jeg er heldig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mange som har meninger som gjør at det liksom er "feil" å få mange barn nå for tiden, men etter å ha sett denne:

så er jeg så glad for at jeg virkelig kan få så mange barn! Og flere vil jeg ha også! Den gav meg en liten tankevekker for hvor heldig jeg egentlig er, hvor mange som virkelig sliter... Og hvor mange som tar barna "for granted" (Husker ikke norske ordet...)

Jeg har gruet meg så til å bli gravid igjen, og håpet det ikke skjedde. Og da det skjedde så gruet jeg meg så til å si det til alle. Men nå er jeg så glad for det! Skal kose meg skikkelig!

Kos dere dere og!

Hilsen stolt snart 4 barns mor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med liten i magen!

Koselig med 4 skal jeg si deg! Ikke mange av oss 4-barnsmødre kanskje, men jeg synes det blir fler og fler, og det er jo koselig.

Klemmer fra stolt 4-barnsmor!

Skrevet

Gratulerer med nr 4. Godt at du koser deg !!!

Naar er nr 4 ventet da ?

Skrevet

Enig med deg, det er et privilegium og en glede å kunne få mange barn. Jeg vil gjerne ha en hel flokk, det er hærlig med stor familie (har 4 søsken selv).

Kjempekos med mange rundt middagsbordet, deilig å våkne til et hus fullt av lyder og liv, alltid noen å være sammen med og være glad i.. Har allerede begynt å grue meg til ungene blir voksne og skal flytte hjemmefra jeg ;-) Men de vil forhåpentligvis fylle huset mitt med barnebarn på besøk etterhvert!

Er så lei av kommentaren: "Nå skal dere vel ikke ha flere?" Jeg ville fått en til med glede!

5 rundt middagsbordet er bra, 6 hadde vært enda bedre...

Skrevet

Juli/august Så ganske fersk... :) Fikk sjokk da jeg fant ut for å si det sånn... ;)

Skrevet

Så bra!

Ja, er mektig lei av all kommentarer jeg og, eller jeg var. :) Nå skal jeg virkelig kose meg med å svare dem... Hehe.

Skrevet

Så koselig, gratulerer med spire.

Vi er en søskenflokk på 6. Bror min har 6 barn. Fetteren min har 6 barn. En annen som bodde der jeg kommer fra har 8. Og der er det sånn at alle lurer på når kommer neste? hehe. Synes det er koselig med mange barn, og beundrer de som får det til. Her blir det nok "bare" 2, kunne godt tenke meg en til. Men når helsa ikke holder, da er det bedre å kunne ta seg av de vi allerede har. Så to holder her i huset

Lykke til med svangerskapet

Skrevet

fy søren, den videoen var rørende! tårene trillet hos meg..... er så glad jeg kan få unger!!!

Skrevet

Bare så det er sagt så ser jeg på ingen måte "ned" på dem som velger å ikke få flere enn en eller to o.l. :) Vi er forskjellige, og mange har ikke helse til det en gang. Vi må jo kunne klare å kose oss med de vi får! :)

Skrevet

Tar av meg hatten for deg,blir så imponert over alle som har mer enn 2.

Har selv 2 under 2 år,sover aldri på nettene,og full rulle dagen lang.

Men alikevel helt fantastisk:)

Hvordan klarer dere 3/4, jeg er sååå imponert!

Gratulerer så masse!

Skrevet

Jeg er selv stolt 5 barns mor, akkurat passe.

Alle passer perfekt inn i familien :))

Vi har og fått komentaren, nå skal dere vel ikke ha flere. (etter 3 stk)

Men man velger selv, og jeg har ikke brydd meg med dem.

Gratulerer med nr 4 på vei!!!

Skrevet

Hei.

Gratulerer med at du venter nr 4. ; )

Har selv 5 og angrer ikke. ; )

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse!!:):)

Jeg skal ha nr fem i begynnelsen av mars, og gleder meg veldig :)

Kjenner også til kommentarer om at nå holder det vel, og vet det er mange som syntes vi har en drøss med unger....men så lenge vi trives med det så får de andre bare syntes hva de vil for min del:)

Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer med spiren! :)

Selvfølgelig er du heldig og vær stolt over alle dine barn!

Skjønner ikke hvorfor det skal det være noe feil i å ha mange barn,da har de alltid noen der i oppveksten og når de blir voksen.

"feil"???! halloo?? folk altså... Vær glad for alle du får! :)

Lykke til og kos deg masse!!!

klem

Skrevet

Dere er utrolig heldige!

Jeg var en av de som ikke kunne få barn, det er tungt og spesielt sårende når "alle" kommer med kommentarer ang. dette.

MEN, vi var en av de heldige som fikk et barn etter utallige GU, medisiner og andre prøvelser. Jeg skulle ønske jeg kunne få oppleve det å gå gravid en gang til men slik ble det ikke.

Jeg gleder meg på andres vegne, samtidig som jeg er forferdelig misunnelig.

Ta godt vare på barna, de er fremtiden vår:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...