Expat Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Men i kveld måtte jeg faktisk ta på meg en langarma genser gitt! Kan trøste dere med at det har pissregna i over en uke, da... haha Det er så surreelt at jeg skal til Bæærgen i januar... Aloha
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 haha her er der "bare" 8,5minus... i går var det vel 11 eller noe...
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Det er nok lurt med regn for å venne deg til været i Bergen ;-) Er fint nå altså, men det varer nok ikke så lenge.
yasmina Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 hehe... Má bosette deg i órkenen vet du... Er ikke regn der !!! Men om nettene ná er vi jammen meg under 20 grader ná sá vi har ogsá funnet frem langarma gensrer.
Nit@™ Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Her er det 11 minus i dag! Flott, for det har vært 16-17 i en uke nå! Ikke mye som skal til for å glede en frøsen hallingdøl gitt ) Men om dere som bor i varmen har for mye kan dere gjerne sende litt over til "gamlelandet" ;o) Skal ta i mot med åpne armer jeg!
Expat Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2007 På værmeldingen sa de kjekt at "det nådde ikke engang 27 grader i dag..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå